Guadeloupe - here we come!

Vickanovic har världens resfeber. Jag är bara sådär lite smått förkyld.

Resväskan är så gott som färdigpackad, handbagaget och "handväskan" likaså. Finns inte mycket kvar att göra, men ändå känns det som att jag har massa kvar. Men kan inte packa allt idag, det sista måste man ju ta imöra. Typ tandkräm och sånt.

05.07 går tåget. Vi åker från Ligården vid 04.30. Fatta vad tidigt. Får snart gå upp då liksom. Men det är det värt.

Imöra vid den här tiden är vi nog snart framme i Guadeloupe. Har inte någon jättekoll på vad tidsskillnaden & co är. Men det löser väl sig, antar jag. Annars får vi väl chansa tiden hela tiden. Vickan som redan är förvirrad, hon kommer tappa bort sig själv..

 

 

Men det ska bli skönt att komma bort nu. Komma iväg och starta om liksom. Behövs efter allt som hänt. Och allt som kommer att hända. Jag får se det lite som en omstart. 

Bestemor ringde förut och önskade mig en trevlig resa. Hon är söt hon, tyckte att jag skulle lägga mina pengar innanför byxorna eller till och med trosorna. Kul att gå runt med pengar som luktar fisk. Haha!

 

Har iaf tagit hand om min kropp idag efter träningen. Först åkte Vickan och jag in till stan för att köpa godis. Sedan åkte jag hem till mig och lade mig i badet. Rakade det som skulle rakas, skrubbade mig med skrubbvantar och packade in håret. Så nu är jag len och fin överallt på kroppen min.

 

Så nu kommer inte min blogg uppdateras på ett tag, så länge inte Rebecca eller  Sara eller någon annan bjuder på ett inlägg..

Men följ oss gärna på resdagboken. Marvick kallar vi oss där, just so you know..

 

Vem vet. Jag kanske tar med mig en guadeloupan hem till mig och en kinessötnos (om det finns) till Soffie. Håll tummarna för mig, peeps!

 

 

Surri


Kommentarer
Postat av: Vickan

hahahahhhahahaha tappa bort mig själv, nejnejnej ingen risk med min superhjärna ;)

2009-01-06 @ 22:20:22
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0