happy face

Min sociala mamma har somnat i soffan. Tack för det sällskapet!

Fast, det är väl jag som är dåligt sällskap om hon somnar.

 

Nej, det blev ingen utgång för mig idag. Får ta det imöra istället. En liten, liten stund då jag har match på söndag. Men jag får ju inte spela ändå, så vad gör väl det?

 

Kollar just nu på Boston Legal. Det är för bra. Alan Shore och Denny Crane, ett sånt radarpar. Så jävla bra. Har tryckt i mig en jävla massa godis också, så nu mår man sådär riktigt jävla illa. 

Usch.

 

 

Saknar nog sommaren en hel del, trots allt. Kanske för att jag blivit kär i sommaren nu efter resan? Kom precis att tänka på midsommar. Åh, vad härligt. Helt underbart. Längtar till midsommar, då ska vi göra en repris hoppas jag. Kanske inte allt, men nästan.

Och nej, Sara. Jag snackar inga elskåp den här gången.. Det är soo yesteryears. I år är det nya tag, ska hitta nya platser. Haha. Fy på mig själv.

 

Håller på och räknar på min ekonomi. Som det ser ut nu så har jag råd att åka iväg till Hemsedal. Hade vart riktigt gött, speciellt om alla hänger med. Tänk vilket gäng. 

Så jävla ball! 

 

 

 

"It's like heaven on earth, it's brown sugar everywhere I turn"


Kommentarer
Postat av: LAJNEN

Ja det kanske jag är! haha

2009-01-31 @ 17:27:45
URL: http://caarroliten.blogg.se/musik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0