hard work, work!

Tagit lite paus i jobbletandet. Var inte lika kul som jag trott. Men jag hittade ett jobb som lät bra, i Stora Höga. Passar mig perfekt. När det blir varmare tider kan jag på i Getskär eller hos farmor och farfar. Nära till Natta, Jeffan, Anna och havet! Fast fattar inte hur man söker det bara. Jävla skit. Men mamma får hjälpa mig ikväll när hon kommer hem.




Magen skriker efter mat. Har precis lagt in potatisklyftorna i ugnen, ska snart påbörja oxfilén. Krydda och sen steka. Kantarellsås och vitlökssmör, kan det bli mycket bättre en sådan här dag? Har nu bokat boende den 13-15 mars. Ännu en hel helg med Soffie, looking forward to it. Fast hon kommer upp redan den 6e. Najs vettu. Sannisen också. Love it!

Erik kommer också till Lund den helgen i mars. Så då blir det lite fest, stackars honom..

 

Vickan har äntligen bestämt datum på festen åså. Väldigt bra inbjudan, undrar vem som hjälpte henne med den mitt i natten? (hmm..?) Inte el bullo iaf!

 

Trött som faan är jag.

Måste återgå till matlagandet. 

See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0