hockey

Nu är jag trött. Jättetrött. Har lyckats genomföra två träningar idag. Trots stukad fot, översträckning i armbågsleden, halsont, hosta och täppt näsa. Gick inte av, trots att jag gärna skulle velat det flera gånger. Men jag är inte den som ger upp, inte när det gäller sånt iaf..

 

Sedan kom Jessica och Malin förbi. Var längesedan jag träffade de små lortgrisarna. Satt sedan och umgicks med de samtidigt som vi kollade på herrarnas B-lag. Satt kvar bara för att jag ville se min Mackan hoppa in som utespelare. Men det blev aldrig av, så satt där helt i onödan..

 

Åkte sedan hem och bytte bil. Skulle köra mamma och pappa till några kompisar. Åkte sedan till Pizzan och hämtade kebaber till bror och mig. Har precis käkat upp. Carro har tjötat efter nyårsbilderna, så de har jag skickat till henne nu också..

Ska snart ta på mig ordentligt och vandra upp till Centrum. Ska träffa några tjejer där. Sedan ska vi hem till Limpan och kolla på Hockey JVM. De spelar semifinal mot något lag. Jag går inte dit för att titta på hockeyn, utan för sällskapet.

 

Blir nog sedan att lägga sig någorlunda imöra. Är träning imöra bitti och sen kan det bli träningsmatch mot A-pojkarna.

 

 

"En sak vet jag; jag är jävligt rolig. Faan vad rolig jag är! 

Är man med mig har man garanterat inte tråkigt" 

Så sant som det är sagt..

 

4 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0