huffing and puffing

Träningsläger i helga. Jag hoppas kunna deltaga. Men som det känns nu är det svårt. Näsan är igenproppad och halsen gör ont. När jag sväljer, när jag flyttar tungan.. Ja, hela tiden. 

Palla!

Jag vill ju träna. Vill träna sönder det sista innan vi åker. Och skulle vi inte åkt nu på onsdag så hade jag kunnat träna med igenproppad näsa och halsont. Inte så att jag kan andas genom näsan i vanliga fall ändå. Men eftersom vi ska resa vill jag inte träna och bli jättesjuk. Det känns inte värt det.

 

Okej, det är inte bra att vara sjuk under säsong här hemma heller. Men då är jag med på matcher och träningar ändå. Men kul att ha feber på Guadeloupe. Inte bästa stället att ha feber på kanske.

 

 

 

Och du som sitter i den röda Volvon på vägen här utanför. Igår hade du motorn på och lampor tända, men såg ingen i bilen. Idag hade du först motorn och ljuset på, sen släcktes det. Jag undrar vad du gör där. Känns lite skumt och helmysko. Åk härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0