interview

Det är som Carro sa: "Du är ett steg närmare jobbet nu". Det är så sant så. 

Hon är ganska smart den där Carro ibland. 

 

Ska på intervju på Langley på onsdag. Som reseledare. Antingen på Guadeloupe eller i franska Alperna. För mig spelar det ingen roll, blir nog lika kul båda. Så jag kanske drar iväg snart. Visst, jag ska få jobbet först. Men man kan väl ändå få hoppas..? Alperna är nog mer min grej, medan det hade blivit kul att åka tillbaka till Guadeloupe och träffa alla. Typ Claes..




Vill bara inte åka innan den 7e februari. Då dödar Vickan mig, då jag blivit utsedd till toastmaster. Och så kommer ju både Soffie och Sanna upp den helgen. Det vill man ju inte missa. Men samtidigt kan jag inte tacka nej till en sån här chans, om jag nu får den vill säga. Ska inte hoppa över bäcken förrän jag har hål i strumpan, inte alls.

Sen vill jag egentligen inte heller åka innan den 9e februari. Men måste jag, så måste jag.

 

Nu är jag trött. Skönt att Mikael körde mig fram till dörren, hade inte orkat gå från deras parkering.

 

 

"Jossans tröja har samma dåliga kvalitet som Aspero"


Kommentarer
Postat av: Vickan

haha utsett o utsett? va jag minns så va de någon som bad om det! =)

2009-01-26 @ 20:15:13
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0