it's not bad

Jobbat idag. Var kul att komma tillbaka, träffa alla eleverna. Vissa har jag saknat så otroligt mycket.

Imöra blire inget jobb. Ska på intervjuer. Ja, du hörde rätt. INTERVJUER. De ringde precis från någon försäljningsgrej och de hade kollat igenom en massa ansökningar och tyckte att min stack ut. Så imöra klockan 18.00 ska jag infinna mig hos de. Och då ska jag innan ha varit och pratat med Langley.

Inte illa med två intervjuer på samma dag, och speciellt inte när det gäller mig..

 

Träning om en stund. Orkar inte egentligen, är sjukt trött. Men man ställer ändå upp för laget liksom. Och egentligen, om jag skulle ställa upp för laget så borde jag ju hålla mig borta från träningen, för att inte förstöra.. Får väl se hur det blir med det. Behöver ju liksom röra på mig änna.

 

Trött och jävlig sitter jag i soffan med datorn i knäet och kollar på tv och käkar chokladtomte. Gott, det ska gudarna veta.

Mattias ska färga håret på torsdag. Jag borde ta tummen ur och beställa tid snart jag med. Dags att gå till frissan. Vill inte ens tänka på hur längesedan det var jag var där. Nästan så att man skäms.. Fy.

 

 

 

"Min bärbara fitta har lagt av"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0