right here with me

Som så många gånger förr är jag trött när jag skriver. Men kan inte somna, inte riktigt än. Dels för att jag måste betala en räkning, och dels för att jag aldrig kan somna när jag går och lägger mig. Det är jobbigt. Känns som jag vant mig vid att vända dygnet.. Och inte kommer det bli bättre i Guadeloupe, när tiden hoppar fram och tillbaka. Men så är fallet, och det får man leva med. Kan vara värt det..

 

Hockeyn gick bra. Sverige vann. Så nu blir det hockey hemma hos Linn på måndag. Tror iofs att det bara är jag som är allvarlig när det gäller det, men sen är ju jag inte riktig heller..

 

Varför ska alla ljuga om det? Varför kan ingen tala sanning om det?

Förstår inte vad man får ut av det, vad man tjänar på det.

Jävla idioter, helt enkelt!

 

 

 

 

 Maria Toft..


Kommentarer
Postat av: carrii

heyyyy jag är ju på?!! dvd

2009-01-04 @ 01:16:36
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: evelina

Du får ju skriva om ditt och mr tofts bröllop ;P

2009-01-04 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0