tired again

Det är helt sjukt. Jag är jätteslut, jätteseg och sleten. Och det efter fyra träningar (inklusive kortmatch mot A-pojkarna) på två dagar. Tänk då alla de proffsen som håller på med handboll, de tränar ju minst två pass VARJE dag. Men på gymnasiet tyckte jag inte det var lika tufft som nu. Och det är ändå konstigt. Jag minns måndagarna i trean. Då var det träning 7.30-9.00, sedan överambitiös idrott 13.30-15.00. Efter det gick jag ner till gymmet och gymmade i en timme för att sedan åka till träningen och träna där i 1,5 timme. Och jag gnäller nu liksom?

 

Äh. Ska käka lite snart. Sedan ska mor och jag upp till min våning och ta fram saker och kläder till resan. Vi ska se om det är något jag saknar, och isåfall ska vi köpa det på våran lilla turné imöra. Vi ska bla köpa solkrämer åså. (ja, jag behöver det. tro't eller ej!) Får nog skriva en liten lista.

Sen får vi se hur det blir med hockeyn imöra. Jag är på iaf. Snusmumrik.

 

 

3 dagar kvar, ffs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0