this weekend

Helgen är över. Men vad gör det mig? För mig är alla dagar helg, iaf nu.

Men det ska det bli ändring på. Imöra börjar jakten på jobbet..

 

I fredags var det match för A-laget. Sedan flängde Jeffan och jag in till stan, sedan till Kungälv för att avsluta kvällen hemma hos mig. 

Klockan ringde 10 på lördagen, vi skulle in till stan för att hitta något till kvällen. Det gick ganska bra. Jag fick köpt en klänning (som jag hade på kvällen), strumpebyxor (som gjorde att jag såg blekare ut, så fick köra utan) och ett par skitcoola jätteblåa byxor. Så jävla coola.

Sedan har jag minnesluckor, det hände något mellan 15.30-16.45 typ. Men jag minns verkligen inte vad. Någon nämnde något om en match, men det tror jag inte att det var. Konstigt..

 

 

Åkte sedan hem till mig och fixade oss. Jeffan och jag tryckte i oss en champagneflaska innan vi åkte in, den tog där den skulle. Träffade tjejerna på Chez och käkade gott. Jag åt laxfile, så jävla god! Sedan drack vi väl lite, vissa mer än andra. 

Jeffan, Sernemo, Tanja och jag drog vidare. Träffade Olle och Jens på Viktoria och sen åkte vi vidare. Jeffan och jag åkte till en bekant i Biskop, medan de andra drog någon annanstans. Vet inte vart.

 

Vi blev hemkörda från Biskop idag, inte allt för pigga. Käkade frulle och tog oss en dusch. Sedan bar det av till träningen i Kärra Sporthall (åh, vad jag älskar och saknar den hallen) som bara varade i ca femtio minuter. Sedan bar det av till Lillekärr för att heja fram P-94orna till steg 5. Vet inte om någon tänkte på det, men de vände matchen när vi kom och började heja. Kanske bara en tillfällighet, men det har jag svårt att tro. De måste blivit väldigt peppade av mitt hejande. Och ja, de gick vidare till steg fem.

 

 

Nu är jag görtrött, försöker hålla mig vaken till "Snillen Spekulerar". Ska snart in i duschen, då jag inte hunnit duscha efter träningen än. Ja, jag vet. Är ganska så ofräsch, men säg inget till Bella att jag erkänt det. (tur att hon inte läser den här bloggen)

 

"Vi var i sjunde himlen, nu är vi bara på fjärde våningen"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0