France

Idag måste vart min bästa träning. På uppvärmningen hoppade jag igenom Vickan. Och sedan var jag nära att knocka Grandell, men det bjuder jag på..

Idag var det riktigt kul. Jämna lag åså. Och jättekul! Vi var "Le bleaur" (eller hur det nu är). Carro var Karabatic, Eddie var Luca något (negern i Frankrike), jag var Thierry Henry och Vickan var Lilian Thuram. Och ja, jag vet att Henry spelar fotboll. Men han är riktigt grym, en av de bästa. Så jag ville vara honom ändå. Och Vickan ville vara Turam bara för att han är född på Guadeloupe och har sommarstuga (eller om han bor där) precis utanför vårt hotell, Fort Royal.

 

Kom precis hem. Hämtat mamma i stan. Körde sedan Fritz till Partille, tankade och åkte vidare. Fick donkenmat idag också. Så jävla gott.

 

Snart kommer Soffie och Sanna. Lite kul att jag längtar mer till Vickans födelsedag än min egna, som är två dagar senare. Haha. Men det är så det är.

 

Näe, nu kommer Top Model. Morsan har spelat in. Sen ska vi nog lägga oss. Måste vara pigg och fräsch imöra.

 

 

Good night, peeps!


Kommentarer
Postat av: carrii

jag döpte om dig till karabatic, så blev jag narcisse ;) han e bra han med

2009-01-28 @ 15:32:12
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte heller någon copycat gumman :)

2009-01-29 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0