friends

Jag är så jävla trött. Och då har jag ju inte ens jobbat. Undrar hur det ska gå sen då?

Eller redan imöra?

 

Idag har det gått bra. Riktigt bra. Började med lunch med mamma. Trevligt. Sedan gick jag bort till Langley. Fick fylla i en lapp, sedan sitta och vänta. Efter en stund kom Karin in och hämtade mig. Vi satte oss på varsin sida bordet och började prata. Det kändes bra, och det gick bra. Karin ska höra av sig i nästa vecka någon gång och se om de har några lediga tjänster just nu, eller om jag ska få vänta lite längre.

När intervjun var klar skulle jag gå på stan för att fördriva tiden. Mötte upp Martina och vi åkte till Backaplan. Först Intersport sedan Burger King. Åh, vad gott. Lite dumt av mig att käka vitlök innan jag ska på intervju typ, men det får jag ta.

Sedan åkte Martina hem och jag åkte till stan. Hann inte gå jättelänge innan jag stöter på självaste Jenny Chang. Hur längesedan var det inte man träffade henne liksom? Vi gick en stund på stan och sedan var det dags för mig att vandra vidare. När jag gick där själv så kom jag att tänka på en dikt jag gjorde om henne när jag var yngre: ”Jenny Chang, pang pang..”. Snacka om härlig fantasi.

 

Träffade en trevlig kille i väntan på intervjun (och, nej han är inget emot Cleas in my heart). Nu när jag tänker efter så såg han ut lite som Niclas Hjelm. Sedan inne på intervjun gick det bra, där också. Intervjuaren sa att de brukar ringa tillbaka till de som de vill ha tillbaka på en andra intervju efter några dagar, men att han tyckte det kändes så bra med mig att han ville att jag skulle komma tillbaka redan imöra. Känns jävligt bra! Så imöra blir det ytterligare en anställningsintervju. Så det blir ingen träning imöra för min del, men det får det vara värt.

 

Så nu sitter jag här och tittar på Vänner. Sedan är det Top Model. Efter det får det nog bli lite Desperate, OTH eller Greys. Frågan är vad det blir bara. Ett av varje kanske?

 

"You broke my fridge!!"


Kommentarer
Postat av: wickan

hahah jooooey våran franska favourite :D

2009-01-28 @ 19:54:37
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0