VM ?

Det pågår tydligen en liten handbollsturnering som kallas VM i Kroatien som de visar på TV. Så jag tänkte passa på att titta i väntan på att mamma ska komma hem. Det är Danmark mot Frankrike. Thierry Henry kanske är med, eller vad tror ni? Christian Kjelling är iaf hyffsat bra ögongodis. Snyggman.com . Synd bara att han spelar i Norge. Så får vila ögonen på Lars Christiansen eller någon annan istället.

Sen är Kaspar Hvidt hyffsat grym i danska målet med, det kan jag ju kolla på också.

Annars har Frankrike en hel del brown sugar också, så det löser sig nog...




Det blir kanske inte en lugn kväll för mig ikväll ändå. Kan bli så att det blir en liten utgång, får se senare hur det blir med det isåfall. Och nej, jag ska inte dricka. Har match på söndag. Man kan faktiskt ha kul utan att dricka, trot eller ej!

Får hälsa på i duschen i halvlek, ifall det blir utgång så är jag beredd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0