white weekend

Varför vaknar jag tidigt när jag verkligen kan sova ut ordentligt?

Inte kul att vakna vid åtta, nio snåret om man inte har några planer för dagen..

 

Så vad har jag då gjort idag? Kollat på en del avsnitt; One Tree Hill, Desperate Housewives och Greys Anatomy. Har skrattat högt och gråtit om vartannat. Speciellt till de två förstnämnda. Åh, så bra. Längtar så till nästa avsnitt.

 

Ikväll är det ingen match, varken för herrarna eller damerna. Så ikväll blir det att vara hemma med mor och titta TV. Ska bli skönt att ta det lugnt en hel dag såhär.

Imöra bär det av tillPartille för att kolla match. Vi möter S-hof. Hoppas på ännu en seger. Efter matchen bär det förmodligen av mot Stenungsund. Först kanske hem till Jennifer, sen hem till Natta för att fira henne. Tjejerna ska ut sen, annat blir det för mig som har match på söndag..

 

 

 

 

Ganska skönt med en lugn och vit helg. Annat blir det nog nästa helg, när Vickans fest är på tapeten. Sedan kommer ju partynissarna Soffie och Sanna också. Kan det bli bättre? Nej!

En återförening av Kikki, Bettan & Lotta. Bjuder de på en spelning kanske? Vem vet? Bara framtiden som kan utvisa det..

 

 

See you later, peeps!

 


Kommentarer
Postat av: den fete i gruppen

hahaha muraja jag är sugen på en spelning

2009-02-02 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0