a good friend

Med risk för att låta självsäker, riktigt självsäker.. Men jag kan nog vara världens bästa vän ibland. Iaf till de som förtjänar det. Ibland önskar jag att jag hade mig själv som vän. Fast, hur kul hade det varit.. Trivs med att göra mina vänner glada, lyckliga. Jag blir som himla glad av att se de le. Att se de skratta.


Och det som jag nu planerar att göra, det kommer att få min vän att bli riktigt jävla glad (ursäkta språket)! Kan inte berätta vad jag ska göra och för vem. Men jag ska ge henne något som hon verkligen älskar. Och hon kommer verkligen att bli glad..



Det är bara två som vet vad jag kommer att göra. Det är Sara och Sara.
Och båda de Sarorna kommer att vara där!

Kommentarer
Postat av: R

vart är mitt inlägg?OOOOVEEE?

2009-07-24 @ 16:14:03
Postat av: Broström

Jag tror att du är en skitbra vän gumman. =)

2009-07-25 @ 00:09:23
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0