a new camera

Idag har vi varit hurtiga. Typ. Familjen + Therese har rensat i rabatten. Jag har dammsugit övervåningen. Soffie satt framför datorn och TV:n. Jag accepterade inte att hon skulle hjälpa till, hon har väl inte kommit upp hit för att städa åså? Nej nej.

När allt fixande här hemma var klart åkte Soffie, pappa och jag till Mölndal för att köpa ny kamera till mig eftersom någon idiot (läs Maria Sköld) tappade den i marken en natt så den gick helt paj.. Samtidigt åkte bror, Therese och mamma till mammas jobb för att titta på tapeter bla. Efter att vi hade köpt min kamera mötte vi upp de andra på OBS (läs Bäckebol).
Köpte middag som snart ska förtäras. Det blir grillspett. Soffie och jag äter barnspett medans de andra äter fiskspett. Jag har inget emot fiskspett egentligen. Men eftersom Soffie inte gärna äter fisk fick jag ställa upp och äta köttspett så inte hon skulle känna sig så besvärlig. Men jag klagar inte. Jag gillart. Köttbullar, fläskfile, majskolv.. Gottgottigottgott!

500 situps genomförda idag, sen blir det kanske en lite prommis sen. Hade vart toppen.
Efter det ska vi kränga godis..


vill tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Bingo Rimér

Ska vi plocka körsbär i din trädgård, du och jag, tralallalalalal!

2009-07-30 @ 11:41:25
Postat av: Bingo Rimér

Ska vi plocka körsbär i din trädgård, du och jag, tralallalalalal!

2009-07-30 @ 11:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0