bedtime

Nu ligger jag här i sängen på jobbet. Okej, jag ligger inte. Jag sitter upp. Var så oskönt att ligga och skriva här.
De har bytt säng, de jävlarna. Alla gnällde på den förra sängen. Men jag tycker den förra var bättre. Mjukare liksom. Nu ligger jag ju rak som en pannkaka (?). Ungefär som vi gjorde i sängarna i Turkiet. Men jag överlevde ju det där också..

Är inte det minsta trött. Men måste sova. Speciellt om jag ska orka med morgondagen. Klockan ringer sju imöra bitti. Jag kommer säkert bli väckt någon gång innan det.. Lär ju inte somna när jag kommer hem sen imöra. Men hoppas att jag gör det. Ska verkligen försöka. För sen blir det full rulle. Kanske ska in till stan för att möta upp Soffie som redan är där. Sedan blir det fest, It's tuesday. Ska bli najs.

Så nu säger jag god natt.
Och ja, jag har gjort mina 500 situps idag.
Ifall någon hör Soffie säga att hon har gjort 650 situps någon av de senaste dagarna, då ljuger hon.
Bullshit är vad det är!


Vet ni vad? Jag är glad, för Vickan är hemma!!

God natt.

Kommentarer
Postat av: Stina

joo men ska göra slingor typ..svårt att förklara riktigt. Men mindre utväxt än med blont hår iaf tror jag haha

2009-07-28 @ 17:24:53
URL: http://stinahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0