congrats!

Jag är ledsen. För mig är det en ledsen dag. Anders Wallin fyller år.
Eller ah, han skulle ha fyllt år. 21 år. Sjukt att han aldrig fick fylla det. Inte heller 20. Eller 19. 18. 17.. Han blev 16 år.
Inte mycket mer. Inte ens 16 år och en månad. För en månad efter att han hade fyllt 16 hade han varit död i 4 dagar.
Usch då. Tycker det är jobbigt att ens tänka på det. Speciellt en dag som denna.

Elin och jag var vid graven förut, lämnade varsin blomma och grattiskort.
Sedan åkte vi därifrån.
Åkte hem och satte mig vid datorn. Läste Vickans blogg bla.. Då kom tårarna.

Jävla skit. Önskar att det inte var såhär.
Att det inte var sant, att allt bara var ett skämt. Ett riktigt tråkigt sådant. Men det hade vart helt okej, om det nu hade varit så. Tror dock inte att så är fallet..



Ska ha gäster om sisådär 2,5 timmar. Så dags att fixa lite. Känner dock inte för det just nu.
Men det kommer, det gör det..


 






Kommentarer
Postat av: Vickan

Du är bäst gumman, starkare än pippi!

2009-07-07 @ 17:55:59
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0