drink, drank, drunk

resfeber.com . Det är min hemsida det.
Hatar att jag redan är klar. Det är så jobbigt att bara sitta och vänta. Hade vart skönare om jag hade haft något att göra.
Skit också.

Två cider har fått slinka ner hittills. Får nog ta det lite lugnt. Fortsätter jag i den här takten kommer jag ju inte komma på planet, dom Niklas sa.. Men då kan ju Vickan ta min plats.
Det blir ju minst en cider och en tequila på Landvetter. Det är tradition, ffs!
Håll tummarna för mig, att jag kommer på planet..

Kommentarer
Postat av: Vickan

åååh vem skulle offra sin plats för mig om inte du??? Nu hoppas jag dock att du kommer på planet för jag vill ju inte åka utan dig! Akta så du inte studsar av några stolar på landvetter bara, kan ju bli lite pinsamt då ;)

Saknar dig redan!

2009-07-10 @ 17:21:15
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0