Ellen & Justin

Jag önskar att jag var Ellen DeGeneres. Vi är iofs ganska lika till sättet. Tänker likadant och slänger ut oss liknande kommentarer. Men nu vill jag inte vara som henne. Jag vill vara henne. Tänk att ha så många kändiskompisar. Och det bästa av allt, hon får skoja med och pussa Justin Timberlake på munnen utan att någon säger något. Det hade jag gärna också gjort. Jag hade kunnat bli gay bara för att få pussa honom på munnen.
Därför vill jag vara Ellen DeGeneres.



I värsta fall kan jag tänka mig att vara Jessica Biel också. Fast, det är inte säkert att kärlek håller lika länge som vänskap. Därför vill jag vara Ellen i första hand.

Kommentarer
Postat av: C.S

Ja, man blir ju bara irritertt!!!

2009-07-22 @ 22:44:28
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Broström

Åh. Jag med. Jag vill också vara flata så jag får pussa snygga killar när jag vill. Du måste se I now pronounce you Chuck and Larry. Du kommer fatta vad jag menar då.

2009-07-23 @ 00:20:40
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0