fifty years..

Det var en trevlig 50-årsuppvaktning vi var på igår. Micke, en av mina pärons bästa kompisar, fyllde 50 år. På samma dag som min mor fyllde 48 år. Ett jättegrattis till de båda!

Träffade massa folk som jag inte träffat på flera år. Skitskoj. Christian och Christoffer har jag nog inte sett på kanske åtta år.. Lite kul att det var många som inte kände igen, eller såg att det var jag direkt. Jag har väl inte förändrats så mycket på bara några år..?

Det var iaf mycket trevligt. Vi åkte därifrån vid halv tolv. Natten till igår kom vi hem vid halv två. Började åtta både igår och idag. Så gissa om jag har varit trött på jobbet idag? På min lunchrast gick jag och lade mig i ett vilorum. Nu, när jag kom hem, gick jag ut och lade mig på baksidan. Slocknade nog nästan direkt.. Så himla gött.

Ska snart åka in och hämta mamma på jobbet. Sedan får jag nog se till att få i mig något att äta. Så jävla hungrig. Ovanligt, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0