fuck


Jag tycker det är så kul att vara i Handelsboden (läs: ICA Supermarket) att jag idag åkte dit två gånger inom loppet av tio minuter. Första gången när jag stod i kassan och drog ICA-kortet stod det "medges ej" på skärmen. Jag gjorde ett nytt försök. Samma sak hände. Jag fick då göra en saldokoll; 45 jävla kronor, det fattades 55 kronor lite drygt. Smart som jag var hade jag ju inte tagit med mig plånboken, vad skulle jag med den till när jag hade mitt ICA-kort..?

Så det blev att köra hem i mer rally-fart än annars. Hem och hämta pengar och sen tillbaka till affären. Det är ju tur att jag inte skäms för såna grejer, då hade jag vart tvungen att åka till Coop och handla istället. Palla det! Nej, det var bara för mig att bita i det sura äpplet. Nästa gång tar jag iaf med mig hela plånboken..


Nu blir det ut i löpspåret med Stephanie Konkell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0