have to sleep

Igår såg jag en reklam på tv. Det var om Erik Linder som hade släppt ett album med bara massa underbart braiga svenska låtar. Då tänkte jag: "Den ska jag ha!"
Läste Marias blogg då hon tipsade om en låt då just Erik Linder sjöng. Och nu vill jag absolut ha skivan. Ge mig!

Jag är trött. Inte jättetrött. Men tillräckligt trött för att lämna Vickan och tjejerna. Måste gå och lägga mig snart. Lång jobbdag imöra. 8-19. Snacka om att jag kommer att vara trött. Och speciellt med tanke på att jag jobbar ihop med en tjötröv i 8 timmar. Hjäälp! Eller som Moses hade sagt: "Help!"

Kommentarer
Postat av: Broström

Hans röst är i det närmaste magisk...

2009-07-19 @ 02:09:50
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: C.S

jag tror inte heller att det kommer vara någon speakerreklam. Men dom säger väl så för att det ska låta bra. Snäll är du ändå =)

2009-07-19 @ 13:42:04
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0