i really suck

Nu mina vänner. Sätt er ner och håll i er.
Jag ska berätta en sak som kommer få er att smälla av.
Är ni beredda? Nu kommer det:
Jag har varit ute och sprungit. Sprungit, jag. Utomhus.
Otroligt men sant.

Hur det gick? Det vill jag inte ens prata om.
Mår så himla dåligt. Men, jag kom runt.
Det får jag vara stolt över. Och det är det enda.

Har faan aldrig haft såhär dålig kondition som jag har nu.
Men Stephanie var duktig. Jätteduktig. Mycket bätre än jag.
Hon kan gå runt hemma med huvudet högt.
Jag själv kan krypa med huvudet mellan benen.
Såhär får det faan inte fortsätta.. Får ta tag i detta nu!


Och Stephanie. Du får gå och säga till alla att du var mycket bättre än jag.
För det var du. Verkligen.
Nu ska jag laga Korv Stroganoff. Och makaroner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha maria jag vet inte riktigt, när jag kom hem så trodde jag att jag skulle svimma av.. men jag gjorde situps ;)

2009-07-24 @ 16:21:31
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0