im back home

132 nya bloginlägg stod det när jag loggade in på Bloglovin. Jag har nu läst alla. Mer eller mindre intressanta, men alla har blivit lästa..

Har haft en helt underbar vecka i Turkiet med lika underbara personer. Berättar mer om det inom några dagar. Nu ska jag tvätta av mitt smink, smörja in min kropp för att sedan krypa ner i sängen. Och det ska bli skönt. Riktigt skönt. Var längesedan man fick sova länge liksom. Inte för att jag kommer att få göra det imöra bitti. Men lägger jag mig nu och somnar, kommer jag sova mycket längre än vad jag har gjort på länge.

Känns dock ganska omotiverat att jobba 8-19 både imöra och på söndag. Får kanske gå lite tidigare imöra, om jag har tur och vill. Det vill jag nog, men bestämmer mig imöra..

Sen ska jag träffa min Vickan. Min älskade Vickan!
Hon lämnar ju iofs mig snart. Men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0