i'm happy!

Jag vet någon som är glad. Jag vet någon som känner sig lycklig.
Denna någon är jag. VIll ni veta varför?
Soffie komme upp hit till mig på fredag. Det bestämde vi precis.
Därför är jag så himla glad nu, Ska bli så himla gött.
Visst, jag jobbar fredag, lördag, söndag och måndag. Men ändå.
Lördag och söndag är det bara 16-22, inga problem.
Fredag är det dagtid. Måndag är det dock natt, men jag tror hon klarar sig.
Hon har ju alltid Axel annars.. haha. På tisdag är det fest.
Hoppas hon stannar så länge bara.


Jag skriver lite konstigt nu. Men det är bara för att jag är glad.
Så glad att jag vill skrika. Skrika ut min glädje.
Men det går inte. Många grannar som kan vakna och bli oroliga.
Därför håller jag tyst och skriver konstigt här istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0