i'm so bored

Jag har tråkigt. Tråkigt, tråkigt!
Så jävla tråkigt! Vad ska jag ta mig till?
Jobbar inte förrän 17 imöra. Och då jobbar jag till 08 på onsdag. Sen ska jag umgås med Caroline.
Hon ska spela på mitt piano och jag ska njuta.
Men det skiter jag i nu. För frågan är vad jag ska hitta på nu, för att inte vara uttråkad? Blää!
Hatar det. Hade vart bättre om mor och far varit hemma. Då hade man ju kunnat göra något iaf.

Och inte vågar jag titta på Beck heller. Trots att jag sett den filmen flera gånger innan..
Det spelar ingen roll. Jag vet hur det blir ikväll, jag kommer att ha svårt för att somna.
Men det är bara för att jag är ensam..
Hade det vart någon annan här, då hade det inte alls varit lika svårt.
Men nu är ingen annan här. Jävla jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0