lista

När jag läste Marias blogg blev jag lite sugen på den här listan jag också..


1. Exakt ålder? 21 år, 4 månader, 26 dagar
2. Var bor du? I mitt hus med mor och far
3. Bor tillsammans med? Kolla ovanstående svar
4. Husdjur? Inget
5. Färg på hus? Blått
6. När är du född? 9 februari
7. Klass? Klart att jag har klass!
8. När tar du studenten? 31 maj 2007
9. Något jobb? Elevassistent och personlig assistent
10. När ska du sova ikväll? Ungrfär när jag somnar..
11. Duschat idag? Nej!
13. Kramat någon idag? Inte det heller
14. Pussat någon idag? Räknas det i drömmen?
15. Vad har du ätit idag? Inte någonting alls
16. Dagens klädsel? Sporttopp och kalsonger
17. Dagens smink? Det som jag inte fick bort i natt när jag kom hem..
18. Dagens sötnos? Kineserna. Alltid.
19. Dagens roligaste? Oskar Ekdahl och Sanna Forsberg
20. Har du många vänner? Ja, det har jag.
21. Hur många har du kysst? Det kan väl inte jag veta..
22. Vem kramade du senast? Johanna Ahlm
23. Hur många ggr har du haft sex? Har tappat räkningen
24. Hur många har varit otrogna med dig? En, vad jag vet. Dock fick jag reda på att han var upptagen först efteråt
25. Har du pojk-/flickvän? Inte idag
26. Vem pratade du med i telefon senast? Som jag ringde: Mormor. Som ringde mig: Moses
27. Vem fick du senast sms ifrån? Tanja

FAVORIT:
28. Film? Remember the Titans, Sex and the City, FöräldraFällan
29. Låt? Åh, det finns så många..
30. Mat? Mat överhuvudtaget är en favorit
31. Dryck? Cola och O'boy
32. Färg? Blå
33. Stad? Göteborg och Eslöv
34. Land? Trivs i Sverige, och i Kroatien..
35. Ämne i skolan? Matte, musik och idrott
36. Årstid? Sommar, sommar, sommar..

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? Jooi
38. Personen du kysste? Michael Niclasson om man räknar med drömmen..
39. Gången du spydde? Minns inte.
40. Gången du grät? Igår. Caroline Aronsson spelade och sjöng låten hon skrev till mig när vi var ovänner..
41. Pizzan du åt? Hawaii.
42. Gången du var i Göteborg? Är där nu
43. Gången du var i Sthlm? 10 maj
44. Gången du var full? Igår kväll
45. Gången du var hög? Hög på kärlek är det enda jag har varit
46. Personen som såg dig gråta? Sanna, Sofie, Steffi, Caroline Aronsson, Caroline Strömberg, Hagman..

ANTINGEN ELLER:
47. Svart eller vitt? Svart
48. Hund eller katt? Hund
49. Ut och festa eller hemma och mysa? Olika från dag till dag
50. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
51. Singel eller upptagen? Det spelar inte så stor roll just nu
52. Lunarstom, helgon eller Playahead? Lunarstorm. Utan tvekan!
53. Ragga eller bli uppraggad? Det är så olika.. Men alla mår väl bra av att bli uppraggad..
54. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
55. Svart hår eller blont? Det spelar ingen roll
56. Blåa ögon eller bruna? Så länge man har ögon är det lugnt..
57. Choklad eller lakrits? Choklad! Jag stoppar inte lakrits i min mun. Eller jo, men inte godis..
58. Göteborg eller Stockholm? Göteborg, vad annars?
59. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
60. Coca cola eller fanta? Coca Cola
61. Pizza eller kebab? Pizza. Eller kebab. Eller pizza..
63. Älska eller älskas? Både och. Det hör liksom ihop..
64. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:
65. Personer du älskar? De som förtjänar det..
66. Personer du hatar? Finns ingen som jag hatar, dock folk jag tycker mindre om..
67. Personer som sagt jag älskar dig? Familj, ex och vänner
68. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2-3 kan jag tro att det hänt någongång i tiden..
69. Glassar du ätit på en dag? Hur ska jag kunna komma ihåg?
70. Festivaler du varit på/ska på detta året? Rix FM Festival kanske?
80. Gånger du haft minnesluckor? En gång minns jag, och det var riktigt jobbigt
81. Gånger du varit hög? På kärlek, några gånger
82. Personer du saknar just nu? Walle, Jennie..
83. Gånger ditt hjärta brustit? Det har ju hänt några gånger..

VEM:
84. Vill du kyssa nu?
85. Ska du träffa imorgon? Jennifer Johansson
86. Sjöng du senast för? Alla som var här igår..
87. Hade du senast en msn konversation med? Rebecca Bengtsson kanske?
88. Spelade du tv-spel med senast? Det minns jag faktiskt inte..
89. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Bååk
90. Vill du kasta en sten i huvudet på? Någon idiot finns det ju..
91. Förtjänar att dö? Ingen. Men alla kommer vi att dö, förr eller senare. Förhoppningsvis senare..
92. Vill du sova bredvid inatt? Han som jag sov sist ihop med..

VAD:
93. Gör dig glad?
Mina nära och kära
94. Gör dig ledsen? Det finns mycket faktiskt
95. Vad vill du helst göra nu? Äta en god och fet jävla pizza
96. Önskar du att du slapp göra? Städa
97. Vill du ha nu? Honom
98. Önskar du dig i födelsedags present? Det är långt kvar tills dess..
99. Längtar du till? Australienresan
100. Tycker du om dina betyg? Helt okej
101. Ångrar du i ditt liv? Inte mkt. Men något finns det nog. Kommer dock inte på något
102. Är det bästa som har hänt dig? Mina vänner
103. Hur mycket är klockan? 13:17

Kommentarer
Postat av: Broström

Va fan.. Eslöv är väl ingen stad heller? ;)

2009-07-05 @ 14:39:00
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: kim

Askim/ billdal=) nu vet du=)

2009-07-05 @ 21:43:06
URL: http://kimmzan.blogg.se/
Postat av: en buse

Jasså du vill åka på en romantisk resa med Bååk?! Måste du berätta det såhär inför 50 pers ;)

2009-07-06 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0