love you, guys!

Idag är en sådan dag jag skulle vilja säga: "Aldrig mer alkohol!" Men jag gör det inte. För jag vet att jag inte kommer att hålla det. Jag kommer dricka alkohol igen. Och jag kommer förbanna mig över alkoholen igen. Så är det bara..

Träffade iaf Jockis igår. Min älskade Jockis. (för er som inte visste så var det en av mina bästa kompisar förr. vi växte ifrån varandra. men varje gång vi ses, det är inte ofta, är vi lika kärleksfulla och öppna mot varandra som vi alltid varit.)
Var så himla skoj att träffa honom..


Jockis: "Jaha, vad gör du med de låren nu när du inte spelar handboll?"
Maria: "Tja, jag ligger runt åså"
Jockis tappar hakan: "VA!?"
Maria: "Ja, någon måste ju göra det.."



Åh, det finns så många underbara människor runt omkring mig. Jag blir alldeles salig.
Skulle vilja berätta för alla vad jag tycker om de, hur mycket jag tycker om de.
Sådär som vissa gör på fyllan. Fast jag vill göra det på nyktran..



Städheten ringde och sa att det var dags..
Eller vad säger du, Maria?

Kommentarer
Postat av: Broström

Haha, städheten. Bra Maria. =)

2009-07-10 @ 17:22:34
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0