miss you

Jag borde sova nu. Jag måste inte. Men jag borde.
Just för att jag ska orka morgondagen.
Visst, jag börjar inte förrän klockan fem.
Men känner jag mig själv, och det gör jag ju förhoppningsvis, så kommer jag vakna tidigt imöra.
Sen ska jag åka och lämna in min telefon för att sedan plocka ut en ny.
Jag ska också ta min sista Twinrix spruta. Sen var det en sak till jag skulle göra i stan.
Vad faan var det nu igen? Inte var det att käka lunch, för det är ju en självklarhet.
Det var en sak till. Det var då sjävle faan att jag inte kan komma på det.
Nu kommer jag ju inte somna förrän jag kommit på vad den förbannade saken är..

Jag är inte så arg som jag låter. Faktiskt.


Jag saknar Walle. Min Walle. Vår Walle. Allas Walle.
Vissa dagar är jobbigare än andra.
Jag tänker på honom varje dag, mer eller mindre.
Men kan nästan svära på att det inte går en dag
utan att jag ägnar en endaste tanke på honom..
Ni får tro vad ni vill: att det bara är sånt jag säger, att jag hittar på. Jag skiter i det.
Jag vet hur det är. Han också. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0