mobilephone

Precis käkat frukost. Ganska nyttig frukost. Okej, kanske inte nyttig. Men bra.
Det är åtminstone vad jag tror att den är. Knäckebröd med Skagenröra + två ägg. Låter inte det bra? Det tycker jag iaf.
Ska snart göra mig i ordning för att sedan åka till Backaplan och lämna in min mobil. För tredje gången. Och som ni nog vet så är tre gånger för samma fel = en ny mobil. Då tänkte jag byta. Trots att jag älskar min mobil, jag är så nöjd med den. Förutom felet då. Men det är ju fel på sjävla modellen, inte bara min telefon. Så då får jag byta till en annan. Ska ändå försöka få en liknande. Har hittat en snygg jag vill ha. Hoppas de har den inne. Håll tummarna för mig.


Vet dock inte vilken färg jag vill ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0