no life?

Fredagkväll. Maria sitter vid datorn. No life, tänker ni nog.
Men så är icke fallet. Jag jobbar nämligen. Från fem i eftermiddags till åtta imöra bitti.
Så ett liv har jag allt. En del av det livet är ute och svirar på stan nu, dvs Sanna och Soffie.
Ja, även Sanna har kommit upp från lilla Skåne nu för att hälsa på mig.
Och imöra ska vi ut allihopa, hela trion. Då ska vi spruta champagne utanför Liseberg.
På vår stjärna. Ska bli riktigt skoj!

Borde väl försöka sova nu, men är inte trött.












Soffie och jag åkte till Kyrkesund efter mitt jobb igår, om ni inte förstod det.
Där drack vi öl, käkade mat, spelade kort och lekte lekar. Riktigt skoj.
Även denna gång vann jag på Texas hold'em. Börjar bli lite av en vana.
Hallå motståndet, vart är du!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0