really nice shit

Jag skrev ju att jag skulle lägga fram lite kläder som skulle packas ner. Har jag gjort det? Nej. Eller jo, ett linne har jag tagit fram. Har inte orkat mer. Mycket skönare att sitta med datorn i knäet och kolla på Kanalkampen. Sen är det inte fy skam att 'ta kladdkaka heller. Så jävla gott måste jag bara berätta.

Det blir att lägga fram kläderna imöra. Det tar ju inte så lång tid. Sen ska det växlas pengar, om jag hinner. Annars får det bli på Landvetter. Vad ska mer göras? Håret är inpackat och klart, benen rakade och fina.. Sen är jag ready to go! Ska bli så jävla kul, är så himlans taggad!

Jennifer och jag i en lägenhet.
Caroline och Jessica i en.
Moses och Vlade i den sista.
Kan inte bli så mycket bättre va?

Jo. Om Vickan och Natta kunde åka med..

Kommentarer
Postat av: kim

ååå ha det såå kul.. hade ju inte suttit fel och fly till värmen... pussis=)

2009-07-10 @ 07:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0