situps

Fredagen spenderades ute på Kalvsund med Annie, Soffie och annat trevligt folk. Peter och Björn dök även upp senare. Var himla gött att se Maggan och Classe spöa skiten ur Charlie och Gunilla i boule. Jävla seriösa människor, det dära.

Lördagen var väl som den var. Fick iaf choklad och ett kort där någon bad om ursäkt igår.

Igår när jag kom hem från jobbet åkte Soffie och jag till Donken och käkade. Och som jag käkade. Först ett Frölunda-mål (Big Mac & co + cheesburgare), sedan en till cheese och middagen avslutades med en blåbär/vanilj paj. Himla gott.
Sedan var det tänkt att vi skulle ut och gå, men molnen ville inte det. Så vi gick hem till mig och gjorde situps.

Har ju sagt upp ett mål. Ska fram till dagen vi åker till Turkiet göra 500 situps varje dag. Då jag missade att göra på lördagen fick jag göra 1000 igår. Mindre ojobbigt.
Måste snart göra dagens 500, för snart åker jag till jobbet..



Inte riktigt Soffies dag igår..


Kommentarer
Postat av: Sannisen

ÅH på lördag måste bli BK!! dregglr

2009-07-28 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0