Turkey then

Nu ska vi se här.
Jennifer och jag mötte upp Jessica och CarroLandvetter, efter en kort stund dök även en full Moses och en mer nykter Vladimir upp. Växlade pengar, checkade in bagage och sedan var vi på väg. Cider och tequila i baren för min del, de andra pallade inte trycket..
Maten på planet var helt godkänd. Jag fick till och med Carros mat. När vi landade i Antalya var det varmt. Och klockan var mycket. På vårt hotell var vi inte förrän vid tidigt på morgonen. Upp tidigt därefter för att göra oss ett Hamambad. Var himla skönt. Och jag hade halva inne hos "chefen".

Sedan blev det flera dagars sol och badande. Vi drack lite alkohol, vissa mer än andra. Vi var även ute på The Doors åså och dansade. Jag fick stå med bartenderna innanför baren. Hallå kungen!
Den dagen jag var mest bakis hade Chad (en kille från ett gäng vi träffat) lurat i mig att jag skulle flyga parasailing med honom. Och ni känner ju mig, jag backar inte för en utmaning. Och glad är jag för det. Så jävla härligt. Visst var jag lite rädd, men det var jävligt cool ändå..

Mannen i receptionen blev lite smått förälskad i mig. Han var orolig att jag skulle hitta någon att gå hem med. Stackars flöjt asså. Kan tyvärr inte berätta mer, vill inte att era ögon ska ploppa ut..

Vet inte vad jag ska berätta om. Bättre att de som vill veta frågar, så svarar jag..

Jag hade iaf en helt underbar resa med helt underbara människor. Klitor IS. Det är vårt lag det där.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick stå med bartenderna innanför baren. Hallå kungen!



om de var på the doors, så fick jag också de;)

2009-07-20 @ 18:30:33
Postat av: Maria

vem är du?

2009-07-20 @ 19:00:09
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: Frida-bj

Gu va fina bilderna var :)

2009-07-21 @ 22:40:22
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0