parasailing

Blev väckt en gång inatt. Vid halv två. Då hade jag precis somnat.
Var lite svårt att somna igår. Vet inte varför. Men jag oroade mig nog för min kära vän som var med om en hemsk sak. Och hon är inte här så jag kunde inte se till att hon mådde bra. Fast hon skickade en massa sms, så att hon lever vet jag iaf..


Jag åkte ju parasailing när jag var i väg nu i Turkiet. Så har jag en kompis som testat på det på ett annat ställe nu. Det var hon och två till som åkte. Jag frågade hur det var, hon svarade: "Bra, tills jag svimmade där uppe i luften"..
Detta läste jag när jag körde bil, jag var nära på att köra av vägen. Då hade hon alltså svimmat när hon hängde fritt flera meter upp i luften. De andra två hon åkte med hade fått panik och börjat skrika, de trodde att hon var död. De i båten hade vevat ner henne och sedan hade det kommit värsta räddningspådraget..
Det kan inte ha varit skoj för de andra två som hängde där bredvid, de trodde ju att deras kompis hade dött..

Hon lever iaf, med tanke på att vi smsade igår kväll. Men jag känner att jag inte kan slappna av förrän hon är hemma nu. Även om det säkert inte är någon fara. Hon har iaf kommit på att hon vill leva livet nu. Hon sa att hon lärt sig något av denna händelse; att man inte ska ta livet förgivet och att man bara lever en gång.

"Jag vill upp på bardiskarna, ner i fontänerna och vara jättefull!"




Kommentarer
Postat av: Frida-bj

Asså du fick blodadtand för alanya, hur kommer detta sig :D ? vem drar du med då då ?

2009-07-22 @ 10:34:13
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0