it's raining outside

Jag kunde faan inte ha sagt det bättre själv!


Regnet öser ner. Steffi och jag som ska ut och springa. Inte jättetaggad precis.
Men jag tror att vi går ut och springer även om det regnar. Eller så gör vi inte det.
Jag vet inte riktigt. När det gäller sånt här faller jag för grupptrycket,
när det inte spelar mig någon roll.
Hade jag haft ett sommarprogram som jag skulle följa hade jag förmodligen
gått ut och sprungit oavsett väderlek. Men nu springer jag för mig själv,
för min egen skull. Då känner jag att jag likaväl kan vänta till i nästa vecka, eller något.
Men vill Steffi springa ändå då gör jag också det..

Vet ni? Nu har jag packat upp min väska. (klapp på axeln)
Har även beställt lite klänningar från Bubbleroom.
Klänningar som jag har tänkt att jag ska ha med mig till Turkiet.
Ni som känner mig kanske vet att jag inte har så mycket riktiga klänningar.
Jag har många stora linnen åså
. Men inga riktiga klänningar.
De få jag har har jag ju använt nu när vi var borta. Känner inte riktigt för att
återvända till samma ställa i samma outfitar. Inte jättekul.
Jag gillar ju inte ens att ha på mig en och samma grej två gånger.
Nej tack, det står jag gärna över. Men ibland måste man.
Kan ju inte köpa nya kläder hela tiden..

Okej. Jag ljög. Har en hel del klänningar. Men inte som jag känner att jag vill ha med mig..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja maria vi ska springa ändå, regnar det så är chanserna att vi träffar någon vi inte vill träffa mindre ;)

2009-07-23 @ 15:26:26
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0