Turkey again!

Weeheey! Jag kanske ska till Alanya igen. Snart igen. I slutet av nästa månad, om nästa exakt en månad. Så himla gött.
Hoppas bara att det blir av. Ska prata med mamma och höra vad hon tycker. Men det är JÄVLIGT lockande..


Vlade säger att jag har tappat det, att jag bara vill åka och träffa "Brush". Riktigt så är det inte.
Är bara sugen på Turkiet igen, speciellt när det är sånt här jävla skitväder.


Pratade precis med mamma. Hon sa: "Du gör självklart som du vill med dina pengar"
Pappa skrek i bakgrunden: "Hon har träffat en turkjävel där!"
Mamma trodde dock att jag skulle lägga på hög och åka sen. Men det kan jag göra också.
Det kommer inte alls kosta lika mycket denna gången. Kommer inte flyga parasailing, kommer inte ta massa bilder som jag ska köpa sen..

Man har bara ett liv. Gäller att leva ut det till fullo och göra precis det man känner för.
Hellre ångra saker man gör, än saker man aldrig gjorde..









Jag och Shad. Helt underbart!

Kommentarer
Postat av: steffi

weeeei turkey here we come!

2009-07-21 @ 15:12:06
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0