football

Först och främst vill jag bara tacka alla ni som höll tummarna för mig. (om det nu var några som gjorde det)
Jag fick tag i biljetter! Biljetter till semifinalmatchen mellan Sverige och England. För jävla gött. Trist bara att han i kassan var trögfattad. Först sa jag att jag skulle ha två, men sen ville jag ha två till. Så ändrade han något, men när han skrev ut kom det bara ut två. Då frågade vi igen, min bror och jag, om han hittade två till. Och då gjorde han inte det. Hade han gjort det från början när vi sa till hade det ju säkert funnits. Så nu blev min bror tyvärr utan biljett. Tycker verkligen synd om honom, den stackaren. Och ni som känner oss vet att vi inte är så kärleksfulla mot varandra, så när jag tycker synd om honom då är det verkligen synd om honom.

Så jag gick ifrån Ticnet-ombudet två biljetter rikare. Så nu ska Thomas och jag på fotboll på fredag. Sedan åker vi till Stenungsund för Sundanatta. Ska förmodligen möta upp Jennifer och gänget.

Tycker fortfarande synd om min bror. Även om det inte finns något jag kan göra. Det är den jävla cpmannen bakom disken
man ska skylla på. Det är hans fel! Bläää!



Det är döhett här bak på min baksida. Det räcker att ligga därute i en kvart, och man rinner bort. Så himla varmt. Men, jag gnäller inte. Det är skönt med värme. Riktigt gött. Men jobbigt att ligga därute nu. Så jag har tagit en liten paus. En behövlig en.



jaha. bor han i Kärra? jaha ja, jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0