good night, sweetheart

Jösses vilket härligt väder det har varit idag. Bror och jag har legat på baksidan med glajjorna på och varsin bok i famnen. Sedan grillade vi även fläskfilé till lunch innan det var dags för mig att fara till jobbet. Himla skönt att jobba eftermiddag/natt en dag som denna.

Jovisst, jag jobbar nu. Sovande jour. Är megatrött så ska snart släcka ner här och få sova lite.

Imorgon blir det nog en liten löprunda för min del. Andra löpningen sen jag bestämde mig för att lägga ner handbollen. Och ändå syns det inte allt för mycket på kroppen. Det är ganska skönt ändå. Men jag vill ändå ha lite kondition, kan behövas i sommar då Vlado har utmanat oss tjejer på strandfotboll i Turkiet..

Och nu har Sambuca börjat ringa också. Någon har berättat för honom att jag har en förkärlek till brown sugar.. Varför man nu har gjort det? Det stämmer väl inte?

Nu är det dags att nana kudden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0