I'm alive

Ja, jag lever. Tänkte bara berätta det för er.
Var egentligen tänkt att jag skulle åka och hämta bigsis, Sofi Löfgren, på Landvetter. Margareta ringde dock mig vid halv tio och sa att det inte behövdes, planet hade inte lyft från Stockholm då. Även fast jag mer än absolut gärna kunde hämta Söfi var det skönt att slippe åka den vägen efter jobbet. Skönt att komma hem hyffsat i tid. Det är ju en dag imöra också..
(tänkte att jag tar en bild från 63..)

Så nu sitter jag här hemma. Tittar på Girls of the Playboy Mansion. Tycker om det, och jag vet att det är fler som gör det. Bara att ni inte vågar erkänna det, era mesar! Men jag står för vad jag tycker, jag står för vem jag är. Så det så.

Imöra kommer Jennie hit efter hennes träning. Innan dess ska jag ha jobbat och inhandlat studentpresenter till Annie. Dock vet jag redan vad jag ska köpa, så det lär inte bli några problem. Bara det finns, men det ska det nog göra. Hoppas jag..

Nu blir det att göra sig i ordning och krypa ner bredvid Jooi, Hippo och mor..

God natt på er.

Och nej, jag har inte slutat tänka på dig..

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag ÄLSKAR girls of the playboy mansion. Haha :D:D

2009-06-04 @ 10:11:31
Postat av: Sofi

haha, bästa bilden! vi kanske skulle jobba på några nya till helgen ;)

2009-06-04 @ 12:09:52
URL: http://sofilofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0