it's easy..

Nu har jag underlättat det för mig.
Har innan fått massa sådan här inbjudningar att använda mig av BloggKoll för att följa bloggar. Jag har tyckt att det vart onödigt eftersom jag gilar att vara inne på bloggarnas sidor och titta lite. Men på senare dar har det lagts till en hel del bloggar i favoritlistan, och det blir många onödiga besök på bloggarna. Det är lite irriterande när man följer 24 bloggar, som jag gör. Därför har jag nu skrivit upp alla adresserna på mitt konto där, och jag kan se därifrån om bloggar blivit uppdaterade eller inte. Så om din statistik förändras kraftigt nu, beror det på att jag inte besöker din sida 40 gånger om dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0