it's hard without you..

Idag har det varit en lång dag. Trodde att jag skulle jobba 8-16, så var dock inte fallet. Istället skulle jag jobba 8-17. Då det blev problem med min avlösare fick jag stanna till klockan sex. Sedan hem och testa massa kläder jag beställt från Nelly.com. Så jävla snygga kläder. Studentfester, here I come!
Fick sedan gå hem till familjen Löfgren och duscha eftersom vår varmvattenberedare sprängdes sönder inatt. Hallå översvämning. Igen.
Jessica kom förbi och jag bjöd på middag. Sedan bakade vi negerbollar. "MarJes, probably the best negerballs maker in the world". Så är det bara.





Har skrattar alldeles för mycket ikväll, det gör man alltid när man är med Jessica. Vi blir så sjuka ihop. Elskåp och Red Bull, det är vi det.. "Redbullen fick vingar.."

Nu är jag trött. Alldeles för trött.
Ska försöka sova. Blir lite svårt utan en arm att ligga på..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0