Michael Jackson, Rest in Peace

Michael Jackson är död! Helt sjukt!
En av världens största artister har gått bort.

Hörde det på radion i morse. Jag kunde inte somna om efter det. Tankarna som for runt i huvudet var: "Varför har ingen sagt något till mig innan? Varför får jag reda på det såhär?". Det kändes lite som om att det var en kompis till mig som hade dött, och att jag fick reda på det på radion..

Man får tycka vad man vill om denne man, men att han är en av världens största artister är ett faktum.
Visst, det går rykten om att han förgripit sig på barn åså. Man får tro vad man vill, men man ska inte tro på allt man hör..
Jag har hela tiden sagt att jag tror att han är oskyldig till den dagen han erkänner. Och han har inte erkänt, och kommer inte heller att kunna göra det heller.. Därför dör han, för mig, som en oskyldig man..

Visst, han kan verka knäpp. Men vilken jävla artist, eller kändis överhuvudtaget, gör inte knäppa saker? Kolla bara Madonnas eller Mariah Careys kravlista på deras uppträdanden och skit..


Rest in peace, Michael Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0