midsummer in the westcoast

Jag ber om ursäkt för riktigt dålig uppdatering. Men jag varnade er innan helgen. Hoppas ni har överlevt. PP har ju iaf kunnat läsa ikapp sig..

Helgen har varit helt underbar.
Jennifer kom och hämtade mig på landet i torsdags, körde runt en massa innan vi slutade hos Wille och Cissi. Jonas var redan där, sen dök även Thomas upp. Blev mycket skratt innan det var dags för oss att åka hem till Jonas. Klockan ringde tidigt på midsommaraftonen och det var dags att fixa till sig någorlunda. Bilresa och färjeresa ut till Dyrön. Där käkades lunch, tittades på U21 fotboll, sovdes middag, käkades middag och drack en hel del. På kvällen var det även liveband och dans på bryggan. Det var riktigt trevligt. Jag hann även med att ta mig ett dopp i havet ihop med Catta.

Midsommardagen spenderades på bryggan, vi låg i rad och solade och snackade gott. Det var Jonas, Jennifer och jag. Nathalie dök även upp ibland. Vi käkade god, god trerätterslunch innan vi tog färjan tillbaka till "fastlandet". Jag fick köra, eftersom jag var den enda som inte druckit starksprit. Ett snabbbesök hos Jonas föräldrar, sen snabbt hem till honom för att fixa till sig ännu snabbare. En prommis till Daniel för förfest. Sedan blev det Bryggan, också känd som Kookaburra. Där var folk som herr & fru Wislander och Cesarino. Även Lena Andersson var där. De hade nog riktigt trevligt, speciellt när jag dansade med de..

När Kookaburra stängde gick vi vidare mot Stenungsbaden. Där träffade jag också min farbror.


Kvällen avslutades på donken innan vi for hem och sov..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0