mobilefuck

Efter jobbet idag åkte jag till Telenor och lämnade in min mobil. Som jag för övrigt fick hämtat ut igår. Men igår kväll så flippade den ur på samma sätt som den gjort innan, och ändå har jag lämnat in den en gång.. Maria var hyffsat förbannad igår innan sängdags. Kanske därför hon hade svårt att somna?

Efter Telenorbesöket åkte jag till Apoteket. Åkte sedan hem och släppte av mina grejer för att köra vidare till ÖHK-hallen för att titta på handboll. Kärras Damer, mitt förra lag ni vet, skulle spela träningsmatch mot Önnered. Vi vann (ja, jag säger vi. känner mig fortfarande som en i gänget) med en boll tror jag.. Men vilken match. Helt seg och tråkig tills det är tio minuter kvar av matchen. Då tänder vi på läktaren och planen till. Domaren har väl inte vaknat än..
Vi på läktaren skrek och hejade på vårt lag till seger.

Måste även tillägga att Eddie fick rött kort. Så jävla bra.
Vid ett tillfälle när hon kontrade blev hon avblåst för fösning. Nästa gång hon kommer i kontring säger hon till domaren: "titta noga!" (nej hon säger det inte lugnt och fint, men tror inte heller att hon skriker). Domaren vet först inte vad han ska göra. Sedan blåser han av och ger Eddie ett direktrött. Så jävla bra. Eddie stormar då ut ur hallen. Förbannad som få.
När hon kommer tillbaka säger hon att hon aldrig varit så arg i hela sitt liv.
Och jag skojar inte, hon var så ilsken att hon blev alldeles svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0