more goals

Jovisst blev det fler mål. Ett till av Marcus Berg, som då gjort tre mål i en och samma match. Dock inte ett hat-trick. Stör mig när folk säger att det är ett hat-trick. För ett hat-trick är när man gör tre mål i rad, i en och samma halvlek. Och det gjorde han inte. Dock var det jävligt bra av honom att göra tre mål i en och samma match.
Det sista målet gjordes av Gustav Svensson. IFK-spelare, ni vet, de kan..

Måste bara säga att U21-laget spelar en mycket roligare fotboll än vad A-landslaget gör. Dock tror jag inte att U21 hade haft en chans mot A-landslaget. De äldre är mycket mer rutinerade. Sen försvinner ju både Marcus Berg och Pontus Wernbloom från U21-laget då de ingår i A-landslagstruppen.
Men U21 spelar mycket roligare fotboll. Till och med backarna vill spela, vill slå upp bollen, vill att det ska hända något..


Har försökt fixat musik och laddat hem låtar åså inför helgen. Jag och "min familj", dvs Jennifer och Jonas ska ha party i bilen. Så är det bara.

Nu säger en riktigt trött Maria Sköld god natt till alla sina anhängare.

Kommentarer
Postat av: Broström

Även Rasmus Elm försvinner. =)

Men visst kallas det väl för hat-trick ändå.. Ett ÄKTA hat-trick är dock tre i rad i samma halvlek. Jag tycker att Berg gjorde ett hat-trick, japp! =)

2009-06-17 @ 01:22:17
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: C.S

broström har rätt!

2009-06-17 @ 20:38:34
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0