nachos

Lite fantastisk kanske..

Igår bestämde Soffie och jag att vi skulle käka middag på Grappa. Det blev en nachotallrik, och det räckte gott och väl. Lite kul att jag bara hade ätit nachochips på hela dagen. Hur faan kan det ha räckt för mig?
Anyway. Soffie körde mig sedan hem till Jooi eftersom att hon skulle åka och jobba i en timme ungefär. Så då satt jag där med Jooi, Karin och Jörgen. Lovely people. Jörgen har jag faktiskt saknat en del..
När jag hade vart där i en halvtimme dök Soffie upp, hon hade redan räknat alla röster. Så där satt vi och pratade och skrattade om vartannat. Riktigt trevligt. Sedan var det dags för Soffie och mig att åka hem. Väl hemma satte Soffie på sig en tomteluva och tog ett brännbollsracket och tvingade ut mig på gräsmattan för att slå lite. (de ska ha brännbollsmatch på förskolan idag, utklädda till tomtar) Soffie ville att jag skulle lära henne, ge henne lite tips. En kvart senare var Soffie fullärd och idag kommer hon sopa banan med alla 6-åringar..

Om en timme, ungefär, dyker PP upp här. Vi ska ta en brunch och sedan får vi se vad som händer. Ia kanske joinar också.
Ska iaf åka till Lund med Soffie när hon slutar. Jooi hänger nog på om hon inte jobbar.. Vi ska köpa studentpresenter till Sanna. Jag ska även köpa till lillsyrran, Sara.





Nu blir det att fixa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0