party party

Det går en vind över vindens ängar
det fladdrar till i en tyllgardin..
Så himla vacker låt. En riktig sommarlåt.



Åker till Getskär snart. Ska där se matchen mellan Tyskland och England. Spelar inte någon jättestor roll för mig vilka som vinner. Bara det blir en bra match så är jag nöjd. Och det lär det bli.. Sedan ska vi till en av mina pärons bästa kompisar som fyller femtio år imöra. Vi ska överraska honom mitt i natten. Ska bli riktigt skoj. Mindre skoj ska det bli att jobba imöra. Speciellt eftersom att det nog kommer att bli sent inatt + att vi ska dit imöra efter jobbet..

På onsdag ska vi på utflykt med jobbet. Jag har lyckats byta till mig en elev så att jag får åka med och bada. Ska bli roligt. Skönt att vara ute hela onsdagen eftersom jag förmodligen då också lär vara trött..

Partille Cup drar igång på onsdag också. Folk från hela världen kommer hit för att springa, studsa och jaga en boll utomhus. Oavsett om det regnar eller är sol. Ganska sjukt ändå.
Jag ska ändå dit och titta. Träffa folk och bara ha det gött. Lite tråkigt att man jobbar hela veckan bara. Men på helgen blir det nog lite tittandes iaf. Då kommer mina kära vänner; Soffie och Sanna. Vi ska fira 1-års jubileum. Antingen blir det på fredag eller på lördag. Men det ska firas iaf.. Det är en sak som är säker..

Nej, nu ska jag åka iväg.

Kommentarer
Postat av: Broström

Ja, jävlar vad bra den är den där låten. =)

2009-06-29 @ 22:47:25
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0