tell me

Har inte blivit så mycket solande idag, trots det underbara vädret.
Först åkte vi då och inhandlade mina biljetter. Sedan släppte jag av min bror hemma, han skulle packa och då passade jag på att springa lite ärenden åt mig själv. Upp och lämna in mitt paket från Nelly.com. Var inget som passade den här gången, bättre lycka nästa gång!

Stötte även på Kim, Emelie och Lisa som skulle ut i solen. Kanske att Kim skulle ta sig ett dopp i Emelies mammas bikini? En snabbis sedan till Apoteket för att beställa in mina p-piller. Får gå dit och hämta de imöra, då måste jag ha de.. Åkte sedan hem för att hämta bror, körde till Backaplan och hämtade ut min mobil som varit på lagning, och köpte efter det en present till mor. Sedan fick jag köra in bror till stan. Han ska till Borås över dagen typ.

Efter allt åkandes var jag äntligen hemma för att kunna ligga på baksidan. Det räckte med en kvart, då var jag så varm att jag svettades + att jag var sjukt hungrig. Fick då laga lite mat och sen bege mig ut igen. Låg väl en stund innan jag gav upp. Bestämde mig för att ta mig ett skönt bad, och det gjorde susen. Rakades benen och allt annat som behövdes rakas. Inpackning och sedan insmörjning av hela kroppen. Len och go från topp till tå är jag nu..



Ska förmodligen hämta mamma om en stund. Hon har varit iväg och seglat lite i eftermiddag med några jobbarkompisar, de glidarna..


Har jag sagt att jag ska gå på Sveriges semifinal mot England i U21 EM på Ullevi på fredag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev inget dopp i bikinin... vägrade visa mig i porrr bikinin... man såu allt... haha

2009-06-29 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0